Laat Soda je helpen!

Velen van ons begonnen 2013 met goede voornemens op het gebied van gezondheid en lifestyle. Maar hoe zorg je ervoor dat het niet slechts bij voornemens blijft? Om je een steuntje in de rug te geven, hebben we je gevraagd jouw persoonlijke doelstelling met ons te delen via Facebook, Twitter of via e-mail. 


Een uur met Radmilo

We kunnnen Rhoda Davis feliciteren met het nieuws dat zij met Radmilo aan de slag mag. Zij krijgt een uur persoonlijk onderhoud en training met Radmilo Soda. In dat uur helpt hij een basis te leggen om haar doelstellingen voor 2013 te verwezenlijken. We willen iedereen hartelijk bedanken voor de inzendingen. We wensen jullie natuurlijk veel succes bij het verwezenlijken van jullie doelstellingen. Aan het einde van 2013 horen we graag hoe het jullie is vergaan. Keep up the good work!

Rhoda Davis

Rhoda
Mijn goede voornemen is eigenlijk om met lichaam en geest in balans te zijn! Na drie jaar lang aan een depressie te hebben geleden met opname en medicijnen ben ik eigenlijk weer omhoog aan het klimmen! Ik ben mijn eigen bedrijf begonnen, ik ben al twee maanden van de sigaretten af en ik drink bijna niets meer! Door mijn depressie ben ik ontzettend aangekomen! Ik heb nog een suikerverslaving en die ben ik aan het aanpakken! Door goede gezonde suikers te eten en gezonde voeding en om te sporten hoop ik weer helemaal in balans te komen!

Rich den Hartog

Rich
Mijn doel is om anderen te kunnen helpen hun weg te vinden wanneer zij deze helemaal kwijt zijn en de wil hebben eruit te komen met behulp van een coach/trainer. Aangezien ik al een actief/sportief leven leidt mijn hele leven en ik wil proeven van het vak trainer en wat er allemaal bij komt kijken ben ik van mening dat er nog een hoop te leren valt. Ik volgde Obese op de voet, altijd met grote belangstelling voor de vakbekwaamheid van Radmilo Soda. Trainings tips, voedings tips zijn van harte welkom en ga ze zeker opvolgen.

Angela Schmitz

Angela
Mijn eerste doel is 15 kg af te vallen. Ik heb mijn voeding aangepakt met veel groenten, eiwitten en fruit. Vooral GEEN snoep, geen suikers meer. Ben nu 2 x per week op spinnings les en train thuis 2 á 3 x met kettlebels Het blijft moeilijk omdat ik licht COPD heb, maar ik blijf knokken!!! Ik wil over een jaar van hieruit naar Turkije fietsen. Dus kom maar op , ik kan echt hulp en tips gebruiken!!!

Michel Veldkamp

Michel
Ben net papa van mijn 2e zoon Philippe Sam geworden en wil me dus naast deze challenge (verzorgen van onze zoon van een paar weken + zoon van 2jr 4 mnd) klaar stomen voor de Fishermans Friend StrongmanRun in Hellendoorn . Benjamin Jack wordt dan bijna 3 jr. en papa wil binnen 1 uur 50 over de finish komen. Nu trainen dus!!

Marianne

De 4 kilo die er de laatste 2 maanden weer bij zijn gekomen (na vanaf november 2011 22 kilo te zijn afgevallen geïnspireerd door Obese 1 en vooral de aanpak van Radmilo) er nu voorgoed af te laten gaan, aangevuld met nog 4 extra kilo. Dus nog 8 kilo definitief afvallen.  Mijn aanpak is heel eenvoudig:

  • geen zakken snoep / pakken koek meer eten, maar gezonde tussendoortjes nemen
  • gezond eten (geen pizza’s, patat en/of chinees)
  • iedere dag sporten
  • en vooral GEEN SMOESJES MEER waarom deze aanpak weer even in de ijskast moet.
  • Als dat 12 maanden gelukt is, moet dat toch ook de rest van mijn leven lukken!

 Alice Seton

Alice
Ik wilde dit jaar beginnen met mijzelf "strak" te trainen.Ik heb een gezond gewicht en gezonde levensstijl dus nu is het echte trainen aan de beurt Ik weet alleen mijn god niet hoe of wat ik moet doen of waar ik moet beginnen haha...Helaas heb ik de plannen even moeten laten liggen omdat ik wat minder leuk nieuws heb gehad. Ik zit in een voorstadium van baarmoederkanker en krijg nog een operatie volgende maand. Komt allemaal goed! Ik wil gewoon zo snel mogelijk aan de slag als alle gekkigheid achter de rug is. Positief zijn!!

 Martine van Til

Martine
20 kilo afvallen en geestelijk weer fit voor de zomer. Met jouw hulp Radmilo moet dat niet zo heel moeilijk zijn.

Yvonne Wernsen

Yvonne
Na een maagverkleining al 60 kilo kwijt maar de laatste kilo's gaan er maar niet af. Ik ga niet bij de pakken neer zitten maar lekker door met sporten en gezond eten mijn voornemen is me niet meer druk te maken om de weegschaal maar me bezig te houden met mijn nieuwe levensstijl.

Caroline Samsen

Caroline
Mijn goede voornemens zijn om extra lief voor mezelf te zijn, maar ook de laatste -25 kg die ik er graag af wil hebben om op een gezond streefgewicht uit te komen. In ruim 2 jaar tijd ben ik al -72 kg afgevallen!

Pelle Wybenga

Pelle
Ik zou het uur gebruiken voor Soda Huiswerk. Ik ga deze zomer een aantal lange trektochten doen en bergen beklimmen, dus naast mijn reguliere programma van boksen bij Soda Bodyfit en trainen voor de Triathlon zou ik het uur gebruiken om mijn voornemen om beter te klimmen vorm te geven, een uur oefeningen voor thuis leren die ik simpel kan gebruiken om sterker te worden.... Soda Huiswerk dus....

Paul Olthof

Paul
Ondanks dat we weer een jaartje ouder worden toch top fit blijven met minimaal 2x duurloop, 1 x kracht. En 2 uurtjes golf. Dan elke ochtend kwartiertje buikspieren. That will do the trick.

Kelly Rol

Kelly
Mijn doelstelling is om 40 kilo af te vallen. Dit wil ik bereiken door gezonde voeding en twee keer per dag trainen. Dit wil ik thuis gaan doen dmv kettle bell training en als hulpmiddel een operatie zodat ik nog maar kleine beetjes kan eten. Dit wordt mijn 2013, met als voorbeeld Amanda. Groetjes Kelly en ik ga jou foto ophangen zodat ik weet dat ik moet trainen!

Sandra van Luijk-Provoost

Sandra
Mijn doelstelling is om meer te gaan eten zodat ik de tien kilo af kan vallen die er bij zijn gekomen sinds het stoppen met roken. Ik kan niet veel eten ( maagband) maar ik eet echt super veel te weinig. Ook is mijn doelstelling om een polsstok te kopen om de drempel van de sportschool over te komen... ( ben al eeuwen lid en al meer dan een jaar niet meer geweest, de oorsprong is en was mijn lichamelijke pijn na operaties maar vind wel dat ik iets zou kunnen proberen. Nu alleen de drempel nog over zien te komen.

Linda
Mijn goede voornemen voor 2013 maar eigenlijk al jaren is voor de zomer een lijf als een speedboot te hebben!! Ik sport graag doe aan bodypump en aan hardlopen maar dat blijft op huis, tuin en keuken niveau. Graag zou ik een keer met een personal trainer aan de bak gaan en het maximale uit mijn lichaam halen en tips over sport en voeding ontvangen. Ik hoop dat ik een kans maak de wil is er.

Joyce

Joyce
Mijn goede voornemen is het aanpassen van mijn lifestyle. Niet alleen op het gebied van voeding en lichaamsbeweging, maar ook door me zoveel mogelijk bezig te houden met wat echt belangrijk voor me is. Hier krijg ik namelijk energie van! Ik krijg energie van geven en mensen blij maken. Deze energie krijg ik al van mijn deelnemers aan de training energiemanagement die ik geef. Ik wil in 2013 nog meer geven. O.a. door tips en passies te delen via sociaal media, workshops te geven en zoveel mogelijk mensen te stimuleren elkaar te helpen en ondersteunen. Kortom; wat meer positieve energie ik de wereld brengen!

Petra
Ik ben ZO blij dat ik het mezelf gun om 1 keer in de maand (afstand Zeeland en kan wekelijks helaas niet betalen) bij Soda Bodyfit te trainen, eetadvies van Radmilo op tevolgen en me in te schrijven bij ze voor een hardloopevenement. Loop sinds een maand. Mijn voornemen is dit vast te houden!! En... Heb nog een totaal andere..wil me meer inzetten voor m'n medemens. Door bv een simpel praatje, complimentje, glimlach, helpende hand of wat dan ook. Er is zoveel eenzaamheid en ellende. Alle beetjes helpen! Denk ik. Tuurlijk heb ik er nog veel meer maar dit zijn mijn belangrijkste voornemens

Margje

Margje
Elke week een reeel doel stellen en vooral eerlijk zijn. Niet verbaast zijn als je je doel niet haalt als je eigenlijk wel weet waarom het niet gelukt is .... En vooral genieten als het wel lukt en dan doorzetten!!!! En veel motiverende peptalk lezen !!! Alles helpt!

Maarten-Jan Meyer

Maarten-Jan
Mijn blessure repareren en weer 5000 meter hardlopen!

Wilma

Wilma
Mijn doelstelling is om gewoon door te gaan waar ik in 2012 mee ben begonnen.
Per week 3x 4 kilometer rennen en gezond blijven eten, wat ik trouwens al mij hele leven doe. Ik doe dit puur voor mijn conditie want afvallen hoef ik niet.

Ada

Ada
Mijn voornemen is om twintig kilo af te vallen misschien want sinds mijn moeder is overleden ben ik ongeveer 20 kilo aangekomen.

Dit zal een geweldige stimulans zijn.

Karin

Karin
Ik ben 70 kilo afgevallen en ik heb er nog 10 te gaan.
Ik heb hier een uitdaging want ik ga de strijd tegen de laatste 10 kilo winnen! Ik heb een strak trainings- en voedingsschema en ik voel me er super goed bij.

Deef

Deef
Alpe d'Huez 6x met mijn team van Wielerploeg Tvo beklimmen voor KWF!

Geertje

Geertje
Fit zijn! 10kilo afvallen, door een gezonde sportieve levensstijl voor mij zelf zien te creëren..... nu nog uitvinden hoe!

Barbara

Barbara
Lichaamsacceptatie!!
Geen obsessief eetpatroon meer.

Hester

Hester
Mijn goede voornemen is: GEEN dieet meer, WEL gezonder en bewuster eten en meer bewegen!
#healthylifestyle

Maaike

Maaike
Mijn voornemen is m'n zwangerschapskilo's eraf te halen en weer gezond en nog happyer te worden! Plus weer mooie kleding kunnen kopen

Lianne

Lianne
Eindelijk eens van die bekkenpijn af zien te komen na vier jaar! (het wordt tijd)

Mathanja

Mathanja
Geen snelle koolhydraten!!! Veel groente, fruit, vis, water, thee en 3x sporten per week!!!

Minou
Mijn doelstelling is om te leren gezond en puur te leren eten en leven. En echt de overlast kilo's eraf te krijgen.

Josien
Mijn goede voornemen is om op 21 april dit jaar de marathon van Enschede te lopen! Door te hardlopen voel ik mij minder onzeker en kan ik mijn hoofd "legen". Ik heb een eetstoornis gehad maar gelukkig door therapie, familie en het hardlopen heb ik het nu aardig onder controle. Maar door mijn doel; de marathon, ga ik mijn eetstoornis nu voorgoed laten varen en er 100% voor gaan! Goed rusten, trainen en goed eten! En dat gaat iedere dag beter!

Anja

Anja
Ik ga voor ladiesboksen in 2013, dus ik wil maar wat graag een keer les hebben van Radmilo!

Marielle

Marielle
Mijn doelstelling is de 10 km hardlopen in Maastricht bij Maastricht mooiste.
Vorig jaar de 5 km gedaan. Heb ook voedingschema van mijn Pt trainster gehad, waar ik in de avond geen koolhydraten mag eten. Dus ik ga ervoor.

Gabi
Ik ben gestopt met roken na 16 jaar(2 weken) en gaat goed! Maar...iets minder met mijn kilo's! Daarom ben ik nu bezig met experimenteren van allerlei gezonde smoothies en plannen/maken van een bewegingsschema voor iedere week. Mijn doel?! Ten eerste zoek ik een "sigaretten vervanger"in eten. Ik ben op zoek naar iets dat me een vol gevoel geeft. Ik heb 't hard nodig, maar voor de toekomst ook detoxen, inwendige reiniging, energie, geen slecht humeur meer en ook afvallen! Ik ben er nu een paar dagjes mee bezig en ik voel me goed. Van al die shakes/smoothies heb ik veel meer energie op 't werk (ik heb redelijke zware fysiek werk), ik voel mijn lijf heel anders! Dat is heel fijn!

Claudia
Mijn doelstelling voor 2013 is fit en afgetraind door het leven te gaan. Als moeder (41) van twee, mag ik niet klagen; ik ben niet de dikste...maar heb wel een vetreserve opgebouwd waar ik niet blij mee ben. Ik ben een sportief type, maar kan gewoon niet op mijn eten letten. Daarnaast zie ik geen verandering komen in mijn lichaam (lees:buik), en heb ik dus heel erg hard die motivatie nodig om consequent op de juiste manier te trainen...  Juist omdat ik altijd erg slank ben geweest (en nog enigzins ben) is het frusterend. THE FAT MUST GO!

Annet
Mijn doelstelling is misschien niet zo wereldsgroot als al die kanjers die deel hebben genomen aan Obese maar ergens een begin maken is altijd goed. Mijn doelstelling voor dit jaar is 10 a 20 kilo te verliezen door vooral het eetpatroon om te gooien Het is wel moeilijk, daar ik kok ben van beroep en verleidingen rondom me heen heb. Ook dagelijks minimaal 3 kwartier met de honden wandelen behoort tot het omgooien.

Saskia en Henriette

Saskia en Henriette
Wij zijn Saskia en Henriette, wij hebben elkaar precies een jaar geleden ontmoet. Wij hadden elkaar nog nooit gezien, maar wij begonnen samen met Angeli en Coert aan hun afval programma. Super gemotiveerd en met succes zijn wij vele kilo's afgevallen. Samen wel 85 kilo!! Het sporten vinden we dan ook erg leuk en we gaan zelfs elke week volleyballen en dansen op salsa muziek. Naast onze gewone trainingsprogramma's. We zitten nu op het punt dat we blijven hangen en dreigen zelfs een paar kilo aan te komen, vreselijk balen dus. We hebben een nieuwe Duw nodig, die ons weer extra motiveert en helpt om onze volgende kilo's te gaan verliezen. We moeten er allebei nog ruim 20 kilo af zien te werken.

Joselle
Vandaag het hardlopen weer oppakken, tijdens de wintersport volgende week hier ’s-avonds mee doorgaan. Daarna de 2e keer Insanity, daarna The Asylum. En trainen voor de Alpes d’Huez in september. Bovendien moet ik bedenken waarom het niet lukt om af te vallen met al dat sporten. Eet ik te veel of juist te weinig, of ligt het toch aan mijn schildklier?
Genoeg te doen dus.

logo-fb Follow us logo-twitter
Vanwege een fout, mogelijk een verlopen verlopen connectie met Twitter, kunnen de tweets van deze gebruikers niet worden getoond.